Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z poprzedniej sesji.
2.
Informacja Wójta Gminy z działalności międzysesyjnej.
3.
Informacja Przewodniczącego Rady nt. zgłoszonych interpelacji. Zapytania Radnych.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Iwanowice na rok 2025 – Nr X/91/2024 Rady Gminy Iwanowice z dnia 19 grudnia 2024 r.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Iwanowice na lata 2025 - 2045.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie Powiatowi Krakowskiemu pomocy finansowej na wykonanie zadania drogowego na drogach powiatowych na terenie Gminy Iwanowice. NARAMA
7.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie Województwu Małopolskiemu pomocy finansowej na wykonanie zadania pn: „Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich Województwa Małopolskiego”.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego przejścia ograniczonego zarządzania odcinkiem drogi wojewódzkiej nr 773 w miejscowości Iwanowice Włościańskie i Sułkowice w zakresie opracowania dokumentacji projektowej inwestycji polegającej na przebudowie DW 773 polegającej na budowie chodnika , przebudowie zjazdów indywidualnych i publicznych, przebudowie jezdni drogi wraz z zapewnieniem odwodnienia na odc. 110 km 0+680 – odc. 120 km 0+080 w m. Sułkowice i Iwanowice Włościańskie.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania dotacji na dofinansowanie w ramach Programu wymiany nieefektywnych źródeł ciepła – wsparcie najuboższych w Gminie Iwanowice.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji w przedmiocie obrony konstytucyjnej zasady niezawisłości i niezależności sędziów polskich.
11.
Informacja Wójta na temat umarzania wierzytelności.
12.
Sprawozdanie z realizacji Programu o Ochronie Zabytków i Opiece nad Zabytkami.
13.
Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi oraz Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego za 2024 r.
14.
Sprawozdanie z działalności Przedsiębiorstwa Komunalnego ,,Nad Dłubnią’’ sp. z.o.o. za 2024 r.
15.
Sprawozdanie z działalności Spółdzielni Socjalnej ,,Nad Dłubnią’’ za 2024 r.
16.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
17.
Wolne wnioski i informacje.