Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z poprzedniej sesji.
2.
Informacja Wójta Gminy z działalności międzysesyjnej.
3.
Informacja Przewodniczącego Rady nt. zgłoszonych interpelacji. Zapytania Radnych.
4.
Stan bezpieczeństwa na terenie Gminy Iwanowice.
5.
Ocena funkcjonowania jednostek OSP na terenie Gminy Iwanowice.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Iwanowice na rok 2025 – Nr X/91/2024 Rady Gminy Iwanowice z dnia 19 grudnia 2024 r.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Iwanowice na lata 2025-2045.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie i przystąpienie do spółdzielni energetycznej o nazwie "Spółdzielnia Energetyczna Nad Dłubnią”.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu Gminnego Centrum Kultury i Bibliotek w Iwanowicach.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych publicznych.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie umowy najmu lokalu mieszkalnego położonego w Naramie – dom nauczyciela.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zamiaru likwidacji Muzeum Regionalnego w Iwanowicach.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Iwanowice.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Rady Gminy Iwanowice Nr III/27/2018 z dnia 27 grudnia 2018 r. w sprawie zmiany szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
15.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
16.
Wolne wnioski i informacje.