Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z poprzedniej sesji.
2.
Informacja Wójta Gminy z działalności międzysesyjnej.
3.
Informacja Przewodniczącego Rady nt. zgłoszonych interpelacji. Zapytania Radnych.
4.
Stan bezpieczeństwa na terenie Gminy Iwanowice.
5.
Ocena funkcjonowania jednostek OSP na terenie Gminy Iwanowice.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Iwanowice na rok 2024 – Nr LXV/610/2023 Rady Gminy Iwanowice z dnia 22 grudnia 2023 r.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Iwanowice na lata 2024-2037.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie dotacji celowej z budżetu Gminy Iwanowice na dofinansowanie wydatków bieżących i majątkowych dla Ochotniczych Straży Pożarnych.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego od osób fizycznych, wyznaczenia inkasentów w sołectwach Gminy Iwanowice oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie inkasa opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od osób fizycznych, wyznaczenia inkasentów w sołectwach Gminy Iwanowice oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie-kupno na rzecz Gminy Iwanowice działki nr 122/21 położonej na terenie miejscowości Zalesie Gm. Iwanowice.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego przejęcia działki nr 83/1 położonej w miejscowości Maszków, gm. Iwanowice.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na powierzenia zadania organizacji publicznego transportu zbiorowego.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na powierzenia zadania organizacji publicznego transportu zbiorowego.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Rady Gminy Iwanowice Nr III/27/2018 z dnia 27 grudnia 2018 r. w sprawie zmiany szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
16.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
17.
Wolne wnioski i informacje.