« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażania zgody na udzielenie dotacji w wysokości wyższej niż określona w art. 25 ust. 1 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych dla publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne, w których jest realizowany obowiązek szkolny lub obowiązek nauki, niebędące szkołami specjalnymi.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr XIII/126/2025 Rady Gminy Iwanowice z dnia 27 marca 2025 r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji udzielanych publicznym i niepublicznym placówkom wychowania przedszkolnego oraz szkołom podstawowym prowadzonych na terenie Gminy Iwanowice przez osoby fizyczne i osoby prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego, trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania tych dotacji oraz terminu i sposobu rozliczania ich wykorzystania.

7. Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego przejęcia ograniczonego zarządzania odcinkami drogi wojewódzkiej nr 772 w miejscowości Domiarki w zakresie opracowania dokumentacji projektowej inwestycji polegającej na przebudowie odcinka DW 772 w km 644+205,00 - 644-270,00 w zakresie przebudowy chodnika oraz przebudowy systemu odwodnienia w m. Domiarki gm. Iwanowice.

9. Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego przejęcia ograniczonego zarzadzania odcinkiem drogi powiatowej 2137K w miejscowości Sieciechowice na odc. pomiędzy skrzyżowaniem DP2137K i DP1172K a posesją Sieciechowice, ul. Św. Floriana 10 w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji p.n. „Budowa kanalizacji opadowej wraz z przebudową wylotu wód opadowych do rzeki Dłubnią oraz remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2137K (ul św. Floriana) w m. Sieciechowice, gmina Iwanowice”.

10. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej