« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Informacja Wójta Gminy z działalności międzysesyjnej.

3. Informacja Przewodniczącego Rady nt. zgłoszonych interpelacji. Zapytania Radnych.

6. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłaty lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Iwanowice lub jej jednostkom organizacyjnym oraz wskazania organów do tego uprawnionych.

7. Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji udzielanych publicznym i niepublicznym placówkom wychowania przedszkolnego oraz szkołom podstawowym prowadzonych na terenie Gminy Iwanowice przez osoby fizyczne i osoby prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego, trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania tych dotacji oraz terminu i sposobu rozliczenia ich wykorzystania.

8. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki z Banku Gospodarstwa Krajowego wspierającej Zieloną Transformację Miast.

18. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.

19. Wolne wnioski i informacje.

20. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej